kwiatowo

Uwielbiam ciche i spokojne dni. W ciągu tygodnia jestem strasznie zabiegana, praca, rekrutacje na studia oraz zbieranie wszelkich dokumentów. Mam nadzieję że w środę dostarczę już wszystkie dokumenty do akademika i uczelni. Chciałabym mieć już wszystko za sobą i dowiedzieć się czy zostałam przyjęta. Ten stres ;). W tym ciągłym zabieganiu tylko w weekend mogę troszkę odpocząć od hałaśliwego miasta. Korzystając z okazji że było słonecznie wybraliśmy się z Ukochanym nad jezioro aby złapać opaleniznę.
Zdjęcia nawiązują do tych miłych i słodkich chwil w ciągu dnia.
Sukienka pochodzi z SH i już wiem że będzie jedną z moich ulubionych w te wakacje!










Komentarze

  1. patrzac po wczesniejszych zdjeciach to chyba ci sie przytylo ?? :)
    sliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :) Znalazłam na vinted ;) Zapraszam również do mnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój Mateusz- fotograf :D
    piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ! nie wiem czy mnie kojarzysz, na początku września założyłam blog pisałam na nim dużo różnych notek związanych z moją pasją (wizaż/moda) właśnie oficjalnie ukończyłam naukę celująco zdobyłam wykształcenie "Make up Artist" :) dlatego też iż ja jestem twoim obserwatorem proszę o to żebyś i ty śledziła moje poczynania na facebook-u https://www.facebook.com/AnnaRakMakeUpArtist zapraszam do polubienia ;)

    Anna :)
    nie kiedyś http://diamond-sparkle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz