Małe rzeczy dają efekt

Każda z nas potrzebuje czasem odciąć się od całego świata i poczuć się piękna kobietą w swoim domowym zaciszu. My kobiety uwielbiamy wszelkie kosmetyki oraz kosmetyczne zabiegi, ja tez to bardzo lubię więc umiliłam swój dzień domowym Spa. Dzięki uprzejmości Pilomax otrzymałam kosmetyki do włosów i juz jestem nimi oczarowana! Wreszcie przy rozczesywaniu wszystko włosy zostały na mojej głowie!
Co do maseczki, to glinka z Zaji. Uwielbiam maseczki z Zaji uważam że są naprawdę genialne, po tej maseczce moja twarz jest zawsze taka gładka.
Chwilę relaksu z maseczką na włosach i na twarzy umiliłam sobie przepyszną jagodową miseczką!
A Ty jak lubisz spędzić kobiecy czas?





Komentarze

  1. Jagodowa miseczka mniam mniam <3 Glinka jest najlepsza i super wygładza. A Ty nawet w maseczce wyglądasz super! :D
    Dołączam do grona Twoich obserwatorów-wpadnij do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. skąd masz maseczke ? dobra jest ? ;d
    I nie rób smaka mi na noc !

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć ślicznoto! wróciłam :**

    OdpowiedzUsuń
  4. fju fju jak twarzowo wyglądasz :D jak pogoda nie dopisuje to ja też lubię zrobic sobie domowe spa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem zadowolona z tej maski do włosów, jednak wypadania u mnie nie powstrzymała :(
    Uwielbiam jagody! Mniami :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz