Relaksujący balsam do rąk


To już ostatni kosmetyk od Pat&Rub który zagościł w mojej i nie tylko mojej kosmetyczce. Osobiście wszelkie kremy i balsamy do rąk omijam szerokim łukiem, nie lubię mieć wrażenia "tłustych" rąk. Tylko zimą od czasu do czasu na moich dłoniach zagości jakiś krem który poprawi kondycje suchej skóry.

Balsam do rąk Pat&Rub
Relaksujący
Trawa cytrynowa, kokos


Tym razem recenzja autorstwa mojej Mamy gdyż to ona używa tego balsamu na co dzień. 
Jej zawód sprawa że często ma problem z suchymi rękoma więc zawsze w swojej kosmetyczce ma balsam do rąk. Mimo wszystko miałam okazję kilka razy użyć go na swojej skórze. 



Pierwsze co mi się spodobało to zapach który jest wręcz obłędny i dominuje w nim trawa cytrynowa, jakoś osobiście nie umiem wyczuć tutaj kokosu. Miło nawilża skórę no i jest naturalnym kosmetykiem. To wszystko co ja mogę powiedzieć na ten temat.


Recenzja mojej Mamy:
Cena tego małego luksusu (100 ml) to 39 zł. Trochę sporo jak na balsam do dłoni. Jednak urzekło mnie w nim kilka rzeczy. Przede wszystkim zapach oraz to że szybko się wchłania i pozostawia delikatną woń trawy cytrynowej. Wygodny jest także aplikator, chociaż z czasem uciążliwe staje się otwierania i zamykanie balsamu. Fajną opcją jest również to że możemy zobaczyć ile kosmetyku nam zostało. Mimo mojego częstego stosowania kosmetyk jest bardzo wydajny.
Mimo wszystko minusem jest dla mnie cena oraz ciągłe zamykanie i otwieranie wieczka.


A wy lubicie balsamy do rąk?


Komentarze

  1. Ciekawy wpis ;)
    Podobają mi się zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie cena trochę powala ;)
    Ja w sumie jestem zmuszona do używania balsamów i kremów do rąk, ponieważ mam strasznie wysuszoną skórę:(
    Obserwuję i zapraszam w wolnej chwili do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja omijam balsamy czy kremy do rąk - nienawidzę tego uczucia, ze mam brudne ręce :D używam tylko w zimę w sytuacjach kryzysowych :)

    zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog. Ciekawie prowadzony. Obserwuje i mam nadzieję że sie odwdzieczysz :) Zapraszam: www.aufpeppen.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog. Obserwuje i licze ze sie odwdzieczysz ;). Zapraszam www.aufpeppen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam teraz innego balsamu z Pat&Rub :) Zapachy tych kosmetyków są cudne, ale faktycznie otwieranie i zamykanie może stać się po jakimś czasie uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
  7. też nie lubię balsamów do rąk, ma szczescie moje dłonie nie są przesuszone :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz