O czym będzie?

Cześć kochane! 

Mega się ciesze z powrotu bo chyba czegoś takiego mi brakowało!
Na początku posty nie będę pojawiać się w jakiejś imponującej ilości ale myślę że z czasem się to naprawi. Dziś przychodzę do Was z informacjami o czym będzie ten RaisinMary'owy świat :).


  • Po pierwsze: Będą kosmetyki bo ostatnio bardzo polubiłam testowanie i kupowanie nowych produktów które są tanie! Czemu tanie? Nie lubię wydawać dużo pieniędzy na jedną rzecz, wole mieć większy wybór niż jedną rzecz :).



  • Po drugie: Będzie życie codzienne, ale nie takie na pokaz gdzie każdy jest idealny. Jestem tylko studentką, nie mam wypchanego konta gotówką i nie będę nikogo udawać. Po prostu studencka rzeczywistość :) 



  • Po trzecie: Nadal zastanawiam się nad stylizacjami, szczerze nie umiem idealnie pozować a nawet wstydzę się tego. Mam nadzieję że z czasem może coś się pojawi, kto wie :)
Zastanawiam się również nad jakimiś tematycznymi postami np.: denko, ulubieńcy itd. Czy interesują Was takie posty?

Będę bardzo wdzięczna za każde uwagi i do zobaczenia w kolejnym poście! :)



Komentarze

Prześlij komentarz