Mały wielki powrót

Witajcie! 
Ostatni post został napisany dokładnie 13 lutego 2014 roku, dziś jest 09 maja 2016 roku czyli troszkę ponad dwa lata - tyle mnie tutaj nie było. 
Wiele się zmieniło, przez te dwa lata mam wrażenie że jestem zupełnie inną osobą. Stałam się poważniejsza, zmienił się mój styl i nawet trochę lepiej się maluję!
Co działo się przez tyle czasu? Na pewno nie rzuciłam studiów, co czasem mnie kusiło i dzięki wytrwałości za rok będę już panią inżynier (mam nadzieję!), zaczęłam bardziej zwracać uwagę na to jak wyglądam bo w końcu mam już te swoje lata ;).
Ale zapomnijmy o tym co było, skupmy się na tym co będzie. 
Będzie dużo kosmetyków, będzie dużo rzetelności i serca bo chciałabym mieć w tutaj swój świat. Świat w którym będę mogła przedstawić to co lubię, co kocham i w czym czuje się dobrze. Nie jestem Ewą RLM czy Ewą Chodakowską ale będę Marysią i tylko nią!
Także serdecznie chciałabym Was zaprosić do świata RaisinMary i mam nadzieję że jeszcze ktoś mnie tutaj obserwuje :)!
Zapraszam!


Komentarze

Prześlij komentarz